Igår kväll öppna o smällde Edgar igen ungsluckan med besked. Det har hänt 100-tals gånger tidigare, men denna gång så hårt att det blev beckmörkt i hela huset. Tydligen kortslöt det så hårt att tom huvudsäkringen gick. Reparatör beställdes omgående och inom några minuter var en på plats. Han kostaterade snabbt att spisen "bu hao" inte bra och "ming tian hu huan" i morgon byta. Efter lite extra krångel, som alltid här, fanns dock en ny spis på plats när jag kom hem idag.
Här ser vi den ångerfulla Edgar morgonen efter incidenten.
Ingen incident med dessa aprikoser, men ändå något. Undras hur man fått dit dessa tecken?
H. Robert
onsdag 3 juni 2009
Hellu bu hao
Upplagd av
Shanghajarna
kl
22:01
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
5 kommentarer:
Heja Edgar! :-)
eller nektariner kanske/Sofia
Trodde det var bananer.
GRATTIS GRATTIS EDGAR på 2 års dagen o många kramar från faffa o fammo!
Hjärtliga Gratulationer, Edgar på din 2-årsdag önskar
Venla, Jessica, Robert, Satu och Tomas
P.S. Också ett litet grattis till Robert på namnsdagen D.S.
Skicka en kommentar