söndag 26 april 2009

Mera mässa










Bilar och ffa folk. Enligt Shanghai Daily var vi bland 140.000 andra som besökte bilmässan igår, lördag. Och inte blir det väl färre idag, kan jag tänka.
Ska bara visa några bilder jag tog med min telefon.
En sån kunde man kanske ha?






Eller en s.k. lådbil?









En kulmålad Volvo som jag gillade.








Det fanns inte bara flickor som kråmade sig uppefter bilarna, det fanns killar också...









Men, oj, så mycket bobbor vi bytte med varann. 140.000 på samma dag i dessa virustider...

Bäst att stanna hemma idag och känna efter om man är frisk fortfarande eller om något är på G;-) Hälsar Sofia

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Otroligt vilka extra bilar vilka folkmassor.Det var nog lite mindre folk iKRONOBY samlings hus idag när vi besökte medborgarinstitutets vår utställning men bra så.Tog en tripp till HÄSTÖSKATAN där de var i full gång med utsidan av villan.HÄLS. av oss alla!

Shanghajarna sa...

Måste meddela att min kinesiskalärarinna berättade att hon var på samma bilmässa samtidigt med oss i lördags och hon gav upp efter en timme. Då hade hon sett två bilar! Resten var bara andras ryggar och inte gick det att välja vart man for, bara att följa strömmen...Hej från Sofia

roger sa...

140.000 besökare på en bilmässa på en dag. De e ganska otrolit.

 
Site Meter