fredag 17 april 2009

Hej från Tomorrow Square


Ja, det var kanske censuren som hindrade mig från att via min vita snygga nya iPhone skicka in bild på vad som försiggick på Tomorrow Square (där det tursamt nog finns ett sjukhus), eller som det heter på kinesiska Mingtian Guangchang. Men resultatet kommer nu på bilden intill.
Det är inte för intet som jag känner mig som Lina i Lönneberga när hon kom in i köket och skulle till att berätta om hur det var med Griseknoen och tuppen och hönsa, och Emil...


Här ska det tyckas synd om skrev Jonas i höstas när det var Judiths tur. Nu är det att gissa vem ni ser på bilden?
Hej hej från Seasons Villas/S

5 kommentarer:

Moffa sa...

Kanske någon som censurerat bilmaterialet...

Moffa sa...

Suck och åter suck och åter suck. Vi känner igen foten och ser att Erics häl är, efter omständigheterna, i alla fall väl gipsad och omhändertagen.

Shanghajarna sa...

Ja, vi suckar också, men denna gång försäkrades han om endast 2 veckor i stödbandage pga av en ordentlig stukning och en liten rispa i benet på insidan av vristen. Vi räknar alltså inte detta som en fraktur. Allt för att hålla humöret oppe....Återkommer snart med mera händelser, det har bara varit så fullt upp./s

Anonym sa...

Ja vi suckar här ochså stackars ERIC försök holl upp humöret snart blir det bra många häls.fammo o faffa!

Anonym sa...

Voi voi.. Vi önskar att det blir bättre fort. Vi syns till sommaren.
Hälsn. Carolina, Alex å Samuel

 
Site Meter