onsdag 8 april 2009

En liten tripp

Om vi nu ska flytta hem till sommaren så måste ju barnen också få uppleva HongKong, med allt vad det innebär av Disneyland, shopping och annat kul.
Det blev en tredagarsresa under barnens påskledighet, vi är nu nyss hemkomna.
Rapporten från Disneyland sparar vi till imorgon.
Här checkar vi in på hotell Kowloon. Mycket bra hotell vid Nathan Road, alldeles runt hörnet från Esprit-outleten...


Metro provade vi på förstås. Enkelt och behändigt.
















Eric med sina nya Nike fotbollsdojor... Det var på vippen att han sov med dem första natten. Men vi varnade för mycket gående dagen efter på Disneyland så det blev en skolös natt till slut...
Hej svejs!
Imorgon kommer Roger, då ska det bli nya tag!
/S

Inga kommentarer:

 
Site Meter