tisdag 31 mars 2009

Festen fortsätter

Måste visa upp de nya kompisarna. De är så gulliga ihop. Föräldrarna har idag nyttjat Nancy som barnvakt och sprungit på stan och fotograferat. Litet höghus och litet gamla hus och litet allt möjligt. Nästan ingen handel idag, otroligt nog. Men dock smakprov på riktig kinamat äten med pinnar. Det kan man ju inte missa om man en gång tagit sig hit.




Litet trångt i vagnen men det gick!









Roligt med bollhav och gungor mm.













Fikapaus i lekrummet...








Judith delade med sig av ABBAmusik från sin Ipod, båda killarna satt som ljus och lyssnade ur varsin hörlur.




Blomsterfägring i Seasons Villas. Tony och Heidi på väg på äventyr.
Imorgon mera på gång, det gäller att ta vara på alla timmar...
Hej från Svartsjös

1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså Nunu er intresera åv bloomona.

 
Site Meter