Tidigt i morse anlände "utvilade" främmande från hemtrakterna med lördagskorv, leverkorv, bröd, ost, kaffe mm i bagaget. Få se vad annat veckan som kommer för med sig. Som nästa F1 tidskörningar i soffan.
H. Robert o Nunu
lördag 28 mars 2009
Barndomsfrämmande
Upplagd av
Shanghajarna
kl
12:16
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hä forit så bra mä F1 ida, män ni komber väl igen.
Skicka en kommentar