tisdag 24 mars 2009

Gratulationer!!!




Vi vill gratta fammo och faffa på deras födelsedagar! Hoppas senaste veckan varit avkopplande! Vi vill sända några blommor via bloggen då vi inte kan vara med och fira.

Många hälsningar från Robert, Sofia, Eric, Judith och Edgar!






1 kommentar:

Anonym sa...

TACK tack vilka fina kort eller tavlor du målat.Har just kommit hem så nu börjar det vanliga igen får lite besök imorgon.HEJ till er alla frånKVÄNBACKA!

 
Site Meter