Vi vill gratta fammo och faffa på deras födelsedagar! Hoppas senaste veckan varit avkopplande! Vi vill sända några blommor via bloggen då vi inte kan vara med och fira.
Många hälsningar från Robert, Sofia, Eric, Judith och Edgar!
tisdag 24 mars 2009
Gratulationer!!!
Upplagd av
Shanghajarna
kl
19:28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
TACK tack vilka fina kort eller tavlor du målat.Har just kommit hem så nu börjar det vanliga igen får lite besök imorgon.HEJ till er alla frånKVÄNBACKA!
Skicka en kommentar