Igår var vi till Chang Feng park och höjde adrenalinhalten med mikrobilar. Bilarna var tyvärr inte riktigt så fina som den på bilden, men det gick helt bra att köra. Eric körde ensam, Judith o Robert körde en tandem go-cart.
Som alltid gick det fort, för efter målgången var Judith nära på att tömma maginnehållet. Men nära räknas ju bara i Krombi...
Banan var annars mycket lik den man är van hemifrån. Säkerheten, som alltid här i landet, var dock på en helt annan nivå.
T.ex. inget hjälmtvång, inga körhalare eller handskar, ingen åldersgräns. Dessutom fick man knuffas fritt, o de va ju kul. Speciellt om man kör en tandembil som väger dubbelt mer en enkel bil. Det var många som fick känna på oss.
Efteråt så varva vi ner med lite mc körning.
"Tuffa"-Edgar (och alla vi andra också) gratulerar Mommo på födelsedagen!
H. Robert & Co
söndag 1 mars 2009
Motorsportslördag
Upplagd av
Shanghajarna
kl
12:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Tack, tack, tack
Skicka en kommentar