Fredagen den 13 mars var det så åter dags för vårens fader-dotter dans. Fjolårets klänning ett minne blott, nu skulle det vara en fluffig variant, rosa naturligtvis. Förberedelserna vad gäller klänning och frisyr fick nog mamma vara involverad i men själva evenemanget fick inga mammor närvara vid.
Men några foton har jag fått se och enligt Judith och Robert var det roligt. Om Judith var något blyg och reserverad i fjol så var det inga problem att stå på scenen detta år...
Annars läget under kontroll, litet vårförkylningar men inget vi inte klarar av.
Det blir snart ny termin för barnen i skolan och det var nu dags att välja vilka extra-aktiviteter barnen vill delta i efter skolan. Det finns alltid något man kan anmäla sig till, varje vardag efter skolan. Hittills har det varit gitarr, teckning, ping-pong, scouterna och kinesisk papperklippningskonst. Nu blev det Yoga för Judith, det skulle mamman också tycka var kul att prova. Kanske jag hinner ännu. Det finns så mycket man skulle vilja men trots allt inte har tid eller möjlighet till. Men det är ju bra att det finns saker som intresserar, annars skulle livet allt vara tråkigt!
Snart kommer skolbarnen, dags att fundera över kvällsmaten.
Hej så länge.
Sofia
måndag 16 mars 2009
Daddy-Daughter Spring Ball
Upplagd av
Shanghajarna
kl
14:26
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ja nog var JUDITH fin i håret fin klänning,tänk vilken upplevelse dom får minne för livet.Faffa är vid NORRVALLA I tio dagar nu.Jag far ditt på fredan så är vi där till tisdagen så är det tänkt .HÄLS.Fammo oRickard!
Skicka en kommentar