lördag 1 november 2008

Happy Halloween


Edgar var dagen till ära utklädd till spindel. Ser kanske mera ut som en bläckfisk, men det må nu vara detsamma. Observera hans Nokiastövlar från 1950.


Judith med kompisarna Paula, Alma och Olivia.




'Happy Halloween!' har vi sagt otaliga gånger ikväll. Många barn kom och ville ha godis.
Dock var det vissa som tvekade litet före de for och tog emot godis av Vampyr-Rooobert, och det kan man ju förstå.
Spök-Eric svävade så tyst och snabbt förbi så fotografen inte hann med...
Hej så länge, måste äta litet mera godis.../S

5 kommentarer:

JonasG sa...

Vampyr-Rooobert har skrämt slag på folk ända upp i den kalla nord. Det är bra med halloween nu när det är så mörkt, tycker jag. Önskar bara att det fanns mera sådant även här.

Anonym sa...

Halsningar ifran Texas,har har vi Hallowinspoken sa det racker.
Varmt och skont
Alla halsar genom
Mormoster

Shanghajarna sa...

Hej och tack för hälsningarna! Och en del ända frn Texas! Kul! Hoppas ni mår bra även på den kontinenten.

Anonym sa...

Det är nog så man riktigt haijar till när man ser på bilderna.Här har vi varit på marknad på skolan.SMÅBÖNDERS fick en överraskning blev vald till årets by.Här har vi fått första snö okallt väder så vintern år på kommande.HÄSN.FAFFA O FAMMO!

Anonym sa...

Hej på er alla!

Här i Finland har nog halloween firandet oxå blivit mycket vanligare. Men en lika "imponerande" fullvuxen vampyr såg vi nog inte till... Edgar var ju superfin! Sköt om er, h. från Misa & familj.

PS! Vi har en levande spargris hemma hos oss, Liam fick ner en hel euro för en vecka sedan. Vi väntar fortfarande på att den ska komma ut naturligt. Han skrämde nog oss rejält!

 
Site Meter