lördag 29 november 2008

Litet bilder bara..


Judith på simkurs. Fick knappt upp henne ur bassängen efteråt.
Det var såååå roligt.







Edgar Einstein Svartsjö, efter att han studerat pappas verktygslåda med både det ena och det andra inuti.




























Glasögonens Mecka. Här handlade vi glasögon häromdagen. Inte för att man egentligen ens skulle behöva glasögon... men är det bra försäljare så kan de utan problem sälja två par glasögon till en som inte ens behöver dem. Jag brukar ha behov av glasögon vid bilkörning eller om man satt långt bak i föreläsningssalen, och -0.75 hade jag på bägge ögonen för så där 10-15 år sen...
nu var det -0.25 på båda ögonen och jag kan ju nog medge att jag ser lika bra med som utan glasögon... Nå, jag kan prova på riktigt först när jag nästa gång får köra bil i mörker, när det nu blir. Kanske man kunde få provköra nån taxi här om man frågade snällt?
Men snygga bågar var det, fast Robert somnade efter att jag provat det första paret. Konstigt.
Höll på att skriva Rovbert, låter farligare på nåt vis.
Nu vaknar Edgar, Eric är på fotbollsmatch och Judith är försvunnen på julbazaren i Seasons Villas park. Kanske har jultomten tagit henne.

Glad Lillajul till er alla!
Hälsar Sofia och gänget

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Lilla Jul Från Mobo På Langbacka

Anonym sa...

GLAD LILLA JUL till er alla från KVÄNBACKA!

 
Site Meter