Grattis pappa!!!
Det är litet svårt att komma ihåg farsdagen när det inte är så många som firar den häromkring. Men visst blev det firat i år igen. Tårta från nyöppnade Marks&Spencer på Nanjing Road, som var gudomligt god.
Sen blev det farsdagsmiddag downtown. Tony Roma's möra revbensspjäll. Inte illa. Fast barnen hade litet svårt att vänja sig med smaken, så det blev litet större portion för föräldrarna...
Inga bilder från resan finns att visa tyvärr.
Annars så är familjen samlad igen och Eric var mycket nöjd med sin Beijing resa.
De hade sett allt från Beijing opera, KungFu show till pandor på zoo och kinesiska muren. Och mycket mer. Snart ska vi framkalla hans engångskamera och se vad han varit med om...
Måste återkomma med en episod från tårtinköpet, tex imorgon!
Hej från Shanghai!
söndag 9 november 2008
Grattis på farsdagen!
Upplagd av
Shanghajarna
kl
21:12
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Tack för hälsningarna. Farsdagslunch på Tony Roma 'väster om Pu' var säkert i klass med den farsdagsälgsoppa jaktlaget hade kokat härstädes.
Skicka en kommentar