Hm, litet otydlig bild, men den ska föreställa Judiths sandwich som hon ska laga idag. Och det skulle också vara äggsmör, men det visste hon kanske inte hur hon skulle skriva på engelska.De ska tillverka egna smörgåsar i skolan och åka ut till Century park och ha picknick.
Eric i norra Kina har vi inte hört något ifrån ännu. Och Robert är på väg till södra Kina, Guangzhou. Själv stannar jag kvar här i trygga Shanghai med Edgar, nån ordning på farandet får det vara. /S
3 kommentarer:
Vart har ni skicka Eric?
Mommo blir orolig.
Jaa, jo det e så att, som Eric brukar säga...Han e ju i Beijing på klassresa måndag - fredag, det e annat än cykelturer till Vuojärvsjön som jag minns från lågstadiet...
'Han skall tillbaka till Seasons Villas - nu meddetsamma!'
Skicka en kommentar