Inget speciellt att rapportera ännu denna vecka, men några blandade foton kan vi bjuda på. Den som vill har farmors rödgrillade gris finner den på Nanjing Road East. Nr 30 i menyn.

Vädret är klart o vackert nu. Inget riktigt regn på säkert 10 dagar o det är rekord. Såhär såg det ut en morgon förra veckan när jag kom på jobb.

Edgar har lärt sig peta i näsan. Var med på Erics match förra veckan, men nästa gång får han stanna hemma. Han har lite väl mycket pring i benen.
Kan tipsa att fotot är taget runt 12:00 på dagen.
H. Robert


5 kommentarer:
Nummer 32 på menyn är ju ett påstående...
Lunchtid när arbetsledaren samlar in och katalogiserar utlånade redskapen. Men spegeln ja, tillhör nog den högre skolan att klura ut vinkeln av den hypotenusan.
Det är ju farmor rödgrillad gris t.o.m.
Och hur ska påskhäxorna parkera om inte så här?
Verkar vara något märkligt med alla rätter på menyn tycker jag...
Skicka en kommentar