lördag 5 april 2008

Spettmiddag i Peking


Här kommer sista bilderna från vår resa till Peking. Vårt hotell låg centralt och vi hade nära till "kvällsmatsgatan", nightfoodstreet eller vad det nu kallades. Grillade spett och andra delikatesser så långt ögat kunde se. Friterade bananer, karamelliserad frukt och dumplings mm. Jakob åt av det mesta ;-)






En del av utbudet vågade vi oss inte på...









Som sagt... De här insekterna fick andra hugade testa.






1 kommentar:

JonasG sa...

Är det kackerlackor på sista bilden? Undrar om de säljer karamelliserade silverfiskar också?

 
Site Meter