
Idag uppenbarade sig plötsligt 2 par gummistövelsklädda fötter utanför mitt fönster på Pudong Nan Luo 855..jpg)
Det visade sig vara herr Li och herr Xu som bara jobba på som vilken dag som helst. Dom la ingen alls notis i mitt fotograferande..jpg)
Ett enkelt rep och bälte runt midjan + hjälm. Snacka om livlina....jpg)
Kollegan Gert Jan van Goch kollar resultatet (nej han är inte släkt med "målaren", men nog hemma från samma land). Resten av smutsen sitter väl på insidan. Mvh Robert
fredag 25 april 2008
Fönstertvätt på World Plaza
Upplagd av
Shanghajarna
kl
11:18
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Tufft jobb. Är hjälmen månne till för skydd mot fågelskit? Den lär ju inte hjälpa så mycket om man faller ner från 150 meter.
Ja, man kan ju fundra vad den där hjälmen är bra för. Hjälper knappast om repet brister.
ganska kalla killar dom där. undrar om dom får en rejäll "höjdtilläg"...
Skulle man se två fötter uppenbara sig i fönstret på femtielfte våningen tror jag nog att det vore läge för en kall dusch...
Skicka en kommentar