Dehär barnen väntar på sommarlovet, Karperö, kompisarna och allt som hör sommaren till!
I väntan på det så försöker de underhålla sig själva med ett och annat. Eric testade åskvädret utomhus igår, blev genomvåt på en minut i regnet. Tursamt nog är det rätt varmt redan, sommaren är på väg.
Judith hade picknick häromdagen med kompisen Paula från Tyskland.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar