måndag 7 april 2008

Daddy Daughter Dance 5.4 2008


Bara pappor och döttrar hade tillträde till den fina galamiddagen och dansen som ordnades av skolan i lördags. Platsen var ett av de finaste hotellen i stan. Buffe´middag och danstävling samt en del tjejpyssel fanns på menyn. Det var döttrar i alla åldrar som kom, men mest populärt i åldern under 10. Vem drömmer inte om att få klä sig som prinsessor och dansa kvällen lång, som askungen ungefär. Nu var ju inga prinsar inbjudna förutom papporna, men man kan ju se det som en övning.
Få se om det kommer någon Mother Son Dance så småningom, betvivlar det, tyvärr.

I taxin på väg till dansen.








Prinsessor sågs i olika vackra kreationer. Här en danstävling där man ska dansa efter pilar som visas på en skärm .


















Judith fick med sig en vacker sammitask att ha som minne av den förtrollade kvällen...



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket fint par,det såg ut som ni skulle ha varit på en president bal.Ja nog har JUDITH fått vara med om mycket intressanta saker , sen ni kom ditt många trevliga minnen. Många hälsningar till er alla från faffa o fammo!PS Det kom en flicka till i granngården i dag!

 
Site Meter