Det är jättetrevligt att läsa om ert liv, over there. Glad Påsk på er ( eller får ni påsk överhuvudtaget). Hur har ni på memmafronten, hade Jakob med sig Glada Påskhälsningar från Änabyi / Lilian
Ser att resenärerna reser lätt packade(!). Kanske läge för besök hos väskförsäljarna på "Copymarket".
Lycka till i Shanghai Jakob och Alexandra! Jag passar på och åker till Tärjär över påsken nu när jag är det enda barnet i Europa...
Ovanligt tomt på flygplatsen,var dom ensamma på planet???Mormoster
Bilden verkar inte vara tagen vid den stora nya utrikesflygplatsen. Jag tror resenärerna kom till inrikessidan.
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Det är jättetrevligt att läsa om ert liv, over there. Glad Påsk på er ( eller får ni påsk överhuvudtaget). Hur har ni på memmafronten, hade Jakob med sig
Glada Påskhälsningar från Änabyi / Lilian
Ser att resenärerna reser lätt packade(!). Kanske läge för besök hos väskförsäljarna på "Copymarket".
Lycka till i Shanghai Jakob och Alexandra! Jag passar på och åker till Tärjär över påsken nu när jag är det enda barnet i Europa...
Ovanligt tomt på flygplatsen,var dom ensamma på planet???
Mormoster
Bilden verkar inte vara tagen vid den stora nya utrikesflygplatsen. Jag tror resenärerna kom till inrikessidan.
Skicka en kommentar