onsdag 19 mars 2008

Nu har dom landat


Dom kom fram som planerat. Mera inom kort...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jättetrevligt att läsa om ert liv, over there. Glad Påsk på er ( eller får ni påsk överhuvudtaget). Hur har ni på memmafronten, hade Jakob med sig
Glada Påskhälsningar från Änabyi / Lilian

Anonym sa...

Ser att resenärerna reser lätt packade(!). Kanske läge för besök hos väskförsäljarna på "Copymarket".

JonasG sa...

Lycka till i Shanghai Jakob och Alexandra! Jag passar på och åker till Tärjär över påsken nu när jag är det enda barnet i Europa...

Anonym sa...

Ovanligt tomt på flygplatsen,var dom ensamma på planet???

Mormoster

Anonym sa...

Bilden verkar inte vara tagen vid den stora nya utrikesflygplatsen. Jag tror resenärerna kom till inrikessidan.

 
Site Meter