lördag 1 mars 2008

Grattis Mommo!!!

Hälsningar från Shanghai

Edgar testar rösten i trappuppgången där vi har bra eko. Något amatörmässig filmning men så är det heller inget kameraproffs som filmat. Och inga omtagningar är heller möjliga.

Mera krypande och stående Edgar, så ni hänger med i utvecklingen. Han blir snart nio månader.

Imorgon kommer mera bilder. En spännande cykelfärd ska presenteras. Hej så länge!/familjen

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, tack för hälsningarna. Edgar verkar ständigt vara på upptäcktsfärd.

 
Site Meter