Hälsningar från Shanghai
Edgar testar rösten i trappuppgången där vi har bra eko. Något amatörmässig filmning men så är det heller inget kameraproffs som filmat. Och inga omtagningar är heller möjliga.
Mera krypande och stående Edgar, så ni hänger med i utvecklingen. Han blir snart nio månader.
Imorgon kommer mera bilder. En spännande cykelfärd ska presenteras. Hej så länge!/familjen
1 kommentar:
Tack, tack för hälsningarna. Edgar verkar ständigt vara på upptäcktsfärd.
Skicka en kommentar