onsdag 16 januari 2008

Same procedure as last term



Här ses en bedrövad ung man som just fått ett gips på högerfoten. Man kunde tro att bilden är tagen förra hösten strax efter skolstarten, men tyvärr. Ny skolstart, nytt benbrott...

Vristen tydligen för svag för en som hela tiden är i farten. Nu tror vi dock på snabb läkning för skadan var av lindrigare art än sist, så den unga mannen är nog redan på bättre humör. /Eric & co

3 kommentarer:

Anonym sa...

Suck, men det är som vi vet gott gry i Eric.

Anonym sa...

Upp med humöret ERIC. Nu får du ta det lite lugnare ett tag.Hoppas det blir fort bra igen så du får börja spela fotboll.Hälsningar faffa o fammo.

Anonym sa...

Hur är det med mjölkkonsumtionen för att stärka benen på Eric,ost går också bra!!!

Nu räcker det med otur för en kille !!!

Mormoster

 
Site Meter