söndag 6 januari 2008

En räkning åt Robent


Nog har man sett månget försök att skriva Svartsjö rätt, men detta tar nog priset. Konstigt att räkningen hittade hit.
Annars allt väl. Skola imorgon. /S

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Säj inte att dom inte har fantasi!!!
Hälsar
Mormoster som inte hann ringa er???!!

Anonym sa...

Jag tycker att Lobent Svysso skulle vara lättare att uttala än det nuvarande. Mera internationellt liksom.

Shanghajarna sa...

Hej mormoster! Det var rätt mycket under julhelgen om man säger... Men nu lugnar det väl ner sig. Vi kan slå en signal nån kväll till dig härifrån. Hej så länge! /pia

 
Site Meter