Hej!!Säj inte att dom inte har fantasi!!!HälsarMormoster som inte hann ringa er???!!
Jag tycker att Lobent Svysso skulle vara lättare att uttala än det nuvarande. Mera internationellt liksom.
Hej mormoster! Det var rätt mycket under julhelgen om man säger... Men nu lugnar det väl ner sig. Vi kan slå en signal nån kväll till dig härifrån. Hej så länge! /pia
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Hej!!
Säj inte att dom inte har fantasi!!!
Hälsar
Mormoster som inte hann ringa er???!!
Jag tycker att Lobent Svysso skulle vara lättare att uttala än det nuvarande. Mera internationellt liksom.
Hej mormoster! Det var rätt mycket under julhelgen om man säger... Men nu lugnar det väl ner sig. Vi kan slå en signal nån kväll till dig härifrån. Hej så länge! /pia
Skicka en kommentar