
Den här tårtan avnjöts för en stund sen. Allt gick åt på 5 pers.
Troligtvis det godaste jag någonsin smakat. Edgar intygade med ett högt och tydligt "Mmmmm".
Hälsar Robert & Co
lördag 14 februari 2009
Trevlig alla hjärtans dag
Upplagd av
Shanghajarna
kl
16:28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Vi har firat vändagen på skidtävling iLARSMO barnens VASALOPP ca 450 åkare CAROLINA o ALEX deltog.Dagen avslutades iHÄSTÖSKATA med kaffe.En försenad vändagshälsning till er alla ö faffa o fammo!
Vi har firat vändagen på skidtävling iLARSMO barnens VASALOPP ca 450 åkare CAROLINA o ALEX deltog.Dagen avslutades iHÄSTÖSKATA med kaffe.En försenad vändagshälsning till er alla ö faffa o fammo!
Skicka en kommentar