lördag 14 februari 2009

Trevlig alla hjärtans dag


Den här tårtan avnjöts för en stund sen. Allt gick åt på 5 pers.
Troligtvis det godaste jag någonsin smakat. Edgar intygade med ett högt och tydligt "Mmmmm".
Hälsar Robert & Co

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har firat vändagen på skidtävling iLARSMO barnens VASALOPP ca 450 åkare CAROLINA o ALEX deltog.Dagen avslutades iHÄSTÖSKATA med kaffe.En försenad vändagshälsning till er alla ö faffa o fammo!

Anonym sa...

Vi har firat vändagen på skidtävling iLARSMO barnens VASALOPP ca 450 åkare CAROLINA o ALEX deltog.Dagen avslutades iHÄSTÖSKATA med kaffe.En försenad vändagshälsning till er alla ö faffa o fammo!

 
Site Meter