Edgar har fått ett begagnat litet hus. Bra att ha när det börjar vara mera ute-väder. Idag måste nog 20 graders strecket ha passerats.
Mamamaaaa...
Och vad som hänt Rooobert vete fåglarna. Men Edgar verkar godkänna honom än så länge.
Tack och hej! /Sofia
onsdag 11 februari 2009
Solen har kommit åter
Upplagd av
Shanghajarna
kl
13:57
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hej hä no så a sko val rädd tå a sko möt ROBERT i skymmningen!HÄLS.mamma!
Skicka en kommentar