tisdag 24 februari 2009

Mitt i


Ett ögonblicksfoto tagen någon dag sen.
Vet inte riktigt vad som hände, men i år blev det liksom ingen ärtsoppa o fastlagsbulle. Kanske alla hjärtans dag och fettisdagen fusionerades detta år.
Så gick det denna gång, h. Robert.

2 kommentarer:

JonasG sa...

Men smaskigt ser det ut.

Anonym sa...

Ordförande Ed vid bordsändan verkar ha bra koll på läget.

 
Site Meter