Men smaskigt ser det ut.
Ordförande Ed vid bordsändan verkar ha bra koll på läget.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Men smaskigt ser det ut.
Ordförande Ed vid bordsändan verkar ha bra koll på läget.
Skicka en kommentar