Är det varmt i Sydney?
Nu väntar vi på en massa bilder av alla som ni mött!!
Hejsan.Hoppas ni haft en skön semester.Hälsn.grannen från 3an
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
Är det varmt i Sydney?
Nu väntar vi på en massa bilder av alla som ni mött!!
Hejsan.Hoppas ni haft en skön semester.Hälsn.grannen från 3an
Skicka en kommentar