Som måste åka sååå långt i morgon...
En test från mobilen. Nu är Ed nog redan gladare för imorgon far han med too-uu, flygplanet mot HongKong och sen Brisbane!
Vi önskar er en lycklig o minnesrik resa ta hand om varandra! Många hälsningar till er alla från KVÄNBACKA!
Även Eds mamma åkte med 'too uu' i tiden och då var hon bara två veckor gammal.
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
En test från mobilen. Nu är Ed nog redan gladare för imorgon far han med too-uu, flygplanet mot HongKong och sen Brisbane!
Vi önskar er en lycklig o minnesrik resa ta hand om varandra! Många hälsningar till er alla från KVÄNBACKA!
Även Eds mamma åkte med 'too uu' i tiden och då var hon bara två veckor gammal.
Skicka en kommentar