onsdag 21 januari 2009

Stackars mig

Som måste åka sååå långt i morgon...

3 kommentarer:

Shanghajarna sa...

En test från mobilen. Nu är Ed nog redan gladare för imorgon far han med too-uu, flygplanet mot HongKong och sen Brisbane!

Anonym sa...

Vi önskar er en lycklig o minnesrik resa ta hand om varandra! Många hälsningar till er alla från KVÄNBACKA!

Anonym sa...

Även Eds mamma åkte med 'too uu' i tiden och då var hon bara två veckor gammal.

 
Site Meter