måndag 19 januari 2009

Mera Lupu-bro bilder

Det var här de klättrade i helgen, uppe på brospannet/bågen högt ovanför bilarna. Världens längsta bågbro och en av de två bågbroar i världen man kan klättra uppför längs bågen. Den andra råkar befinna sig i Sydney... Hm, som ni märker, det mesta är världens största här. Det är en ständig tävlan om vem som är störst och bäst. Fast sen vet man ju inte om allt är sant som man hör här.
Men vad gäller Lupu-bron så lär det stämma enligt Wikipedia.





Eric på väg upp.



Nu är det måndag igen. Stora klädstrykardagen. Imorgon blir det stora packaredagen. Hej så länge!/Sofia



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var värst. Men Österbotten har Lostenen och den är störst i sitt slag!

Anonym sa...

Hälsa alla släktingar och ev kängurun ni träffar på i Australien!!

Shanghajarna sa...

Hej mormoster! Visst, vi ska hälsa. Få se vad vi har för sysslingar och pysslingar därborta...

 
Site Meter