Nu är det skola igen och läxläsning om kvällarna. Dock ryms nog litet annat ännu med, och Eric tränar flitigt på ping-pongen. Ping pang qiu på kinesiska.
Nu ut på stan i kölden, 3 plusgrader. Kineserna är väl påbyltade med "stoppajackor" . mera sen/Sofia
fredag 9 januari 2009
Nya kvällsaktiviteter
Upplagd av
Shanghajarna
kl
08:11
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Filuren Eric S verkar ha blick för spelet. Vänta bara tills vi får testa dina reaktioner. 21-0, 21-0, 21-0 till moffa...
Tror nog att det blir 11-0, 11-0, 11-0 till Eric
/UB
Skicka en kommentar