onsdag 28 januari 2009

Frukost på terassen

Hälsningar från Queensland, Noosa Heads.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser kallt ut, är det kallt?

Anonym sa...

Roligt att få se av er hoppas ni har varmto bra ditt .Hälsn.härifrån av oss alla!

Anonym sa...

Hä siir varmt ut:) Kanski ni ha råkat för udi värmebölju som drog över Aus.

Anonym sa...

Ni ska ha en riktig trevlig semester i australien :)

Anonym sa...

Trots att hälften vore nog, enligt Polmans gäng och Ovanåkersmannens skala har Ed & Co ändå att se fram emot 43 grader (plus!) i Sidney i morgon lördag.

 
Site Meter