Ser kallt ut, är det kallt?
Roligt att få se av er hoppas ni har varmto bra ditt .Hälsn.härifrån av oss alla!
Hä siir varmt ut:) Kanski ni ha råkat för udi värmebölju som drog över Aus.
Ni ska ha en riktig trevlig semester i australien :)
Trots att hälften vore nog, enligt Polmans gäng och Ovanåkersmannens skala har Ed & Co ändå att se fram emot 43 grader (plus!) i Sidney i morgon lördag.
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Ser kallt ut, är det kallt?
Roligt att få se av er hoppas ni har varmto bra ditt .Hälsn.härifrån av oss alla!
Hä siir varmt ut:) Kanski ni ha råkat för udi värmebölju som drog över Aus.
Ni ska ha en riktig trevlig semester i australien :)
Trots att hälften vore nog, enligt Polmans gäng och Ovanåkersmannens skala har Ed & Co ändå att se fram emot 43 grader (plus!) i Sidney i morgon lördag.
Skicka en kommentar