Eric kommenterar vid frukostbordet; "Mamma, de har jättekonstiga smörgåsar här. I skolan på frukostbreaken serverar de sandwich med papper. Varför gör de det?"
Vad serveras tror ni? Inte så lätt med språket alla gånger, så där i början.
Svaret kommer senare.
/Sofia
onsdag 12 december 2007
Små missförstånd
Upplagd av
Shanghajarna
kl
07:15
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar