onsdag 12 december 2007

Prov på julfesten

Smakprov på Erics klass rockiga julsång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tacktfast,men vad är det för julsång!!!

Undrar mormoster

Anonym sa...

På denna publika dator jag använder får jag inte fram sången tyvärr. Får pröva när jag kommer hem igen imorgon. Ikväll, onsdag blir det sova över i Karperö för mig. Tack på förhand!

 
Site Meter