Gänget i säng och väskorna packade. Vid sjutiden imorgon bitti ska vi vara klara. Sen ska vi fundera på hur vi ska ta oss till flygplatsen, fem personer och fem stora kappsäckar, fem handbagageväskor + en barnvagn. Möjligen kan två taxibilar räcka till, blir knepigt om man måste ta tre...
Måste ta och lyssna på lite julsånger innan läggdags.
Vi kanske ses snart!
Julhälsningar till alla vi inte hinner se före jul!!!
Dethär var en bild från andra juletider. Undrar vart katten katten tog vägen? Har inte setts till sedan april.
1 kommentar:
I hemlighet har vi brutit oss in hos Svartsjös på Lilltået i Karperö. Nykokad älgsoppa väntar Edgar & Co som väntas anlända om några minuter.
Skicka en kommentar