lördag 22 december 2007

GOOOOD JUL! (sheng dan kuai le)



Önskar Edgar så spottet yr från sin tron hemma i Karperö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi önskar detsamma !!


En riktigt goooood jul !!!!

Gotlänningarna

Anonym sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR till er alla!

Ö: Inki, Dan o pojkarna

 
Site Meter