Idag den 2 december 2007 har vår blogg uppnått en milstolpe.
Sen den 2 semptember (dagen då Jonas fixa till räknaren, vi tackar) har 5000 besökare läst våra inlägg. Väldigt kul, fortsätt med det och vi ska försöka forsätta med regelbundna inlägg.
H. Robert
söndag 2 december 2007
5000 besökare på bloggen
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Grattis, det är en intressant blogg, sen är det ju roligt att se vad ni får va med om.
Skicka en kommentar