En bild säger mer än tusen ord, en video mer än tusen bilder.
Här ett klipp på Gudmor in action. Efter talet tog hon till yxan och kapade trossen. Mäktig syn när Arubaborg gled ner i Huangpu floden. Må hon och vår motor få ett långt och lyckligt liv.
H. Robert
PS Varning för hög volym, det fyrades av många mattbomber under Arubaborgs glid ner mot vattnet.
12 kommentarer:
Det var banne mig det häftigaste man sett på år och dar!
Det var det värsta. Snyggt jobbat drottning Sofia!!!!
Grattis och tufft gjort hela vägen, jätteimponerande!
Grattis och tufft gjort hela vägen, jätteimponerande!
Tack tack! Det kändes ju litet orättvist att själv stå i rampljuset när man inte gjort ett iota för båten hittills. Men det är klart, det är ju nu min uppgift tar sin början så att säga...
Tack tack! Det kändes ju litet orättvist att själv stå i rampljuset när man inte gjort ett iota för båten hittills. Men det är klart, det är ju nu min uppgift tar sin början så att säga...
Enligt vanligtvis välunderrättade kretsar lär fartygets Gudmor alltid vara välkommen ombord.Vart bär det iväg undrar vi på Gotland?????
Ja, det får vi se...Jungfrutur i juni hoppas vi på. Destination unknown...Hej till Gotland!
Wauu Sofia!!! Såå häftigt! Hälsningar till hela kungafamiljen! Från en vanlig Misa
GLAD PÅSK önskar vi från Karperövägen 508
Vi vill gärna se bilder från Shanghaiarnas pågående båtresa till "de tre klyftorna" (världens största dammar har det förtäljts)
Ja ja Intygar (som vi bruka säg förriväädä).
Robert tu for väl på ein rundu mä smakko saan Sofia fick ä i vatni:)
Skicka en kommentar