skip to main
|
skip to sidebar
lördag 27 mars 2010
Dopbilder
Åååhh, så stor hon var, Arubaborg...
tänker blivande gudmodern.
Här ses fartyget från fören, strax innan dopet. Snöret som yxan skulle hugga av ses på det röda bordet i förgrunden.
Namnet färdigt på plats.
Yxan fick vi med som minne...
1 kommentar:
Anonym sa...
vi jä från kvämbacka önskar shanghajarna en glad påsk.
3 april 2010 kl. 17:30
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Nu är vi i gräset i Karperö. Väälkomi på kaffi!
Bloggarkiv
►
2011
(2)
►
januari
(2)
▼
2010
(42)
►
september
(1)
►
augusti
(1)
►
juli
(1)
►
juni
(8)
►
maj
(4)
►
april
(4)
▼
mars
(10)
Dopvideo
Dopbilder
Med påmpa o ståt!
Nagra dar sen var en kille o lastade sin cykel uta...
Vi höll på att glömma, Malaysia
Eric is back!
Fotbollsturnering i Malaysia
Bord som bord
Kommer ni mig "På spåret"
Billig korv
►
februari
(6)
►
januari
(7)
►
2009
(123)
►
december
(9)
►
november
(9)
►
oktober
(12)
►
september
(7)
►
augusti
(2)
►
juli
(6)
►
juni
(5)
►
maj
(17)
►
april
(15)
►
mars
(16)
►
februari
(12)
►
januari
(13)
►
2008
(154)
►
december
(13)
►
november
(13)
►
oktober
(15)
►
september
(18)
►
augusti
(2)
►
juli
(1)
►
juni
(15)
►
maj
(15)
►
april
(13)
►
mars
(16)
►
februari
(14)
►
januari
(19)
►
2007
(114)
►
december
(14)
►
november
(18)
►
oktober
(19)
►
september
(22)
►
augusti
(41)
1 kommentar:
vi jä från kvämbacka önskar shanghajarna en glad påsk.
Skicka en kommentar