lördag 27 mars 2010

Dopbilder


Åååhh, så stor hon var, Arubaborg...
tänker blivande gudmodern.

Här ses fartyget från fören, strax innan dopet. Snöret som yxan skulle hugga av ses på det röda bordet i förgrunden.




Namnet färdigt på plats.


Yxan fick vi med som minne...

1 kommentar:

Anonym sa...

vi jä från kvämbacka önskar shanghajarna en glad påsk.

 
Site Meter