I morse flög dessa herrar (Joe, Eric o Ola) till Kuala Lumpur. Deras lag QiLin ska spela runt 10 matcher lördag-söndag i 35 graders värme. Det blir svettigt värre.
Annat var det förr. Då åkte vi som längst med Hatti till Oulainen i en skranglig Ford Transit. Det var roligt det med, speciellt Den gången vi vann.
H. Robert
Men, Eric åkte ensam, ingen förälder med och tränarna hade åkt en dag i förväg. Nu sover han ensam på sitt hotellrum. Men det verkade inte gå nån nöd på gossen när vi pratade med honom på kvällen. Han hade beställt frukost på rummet till klockan 6 på morgonen...Guldgossen...
Hälsar mamman

3 kommentarer:
Undra på att Eric tar för sig, släkt som han är på mödernet med - Lyxliraren...
ERIC är duktig han klarar sig fast föräldrarna inte är med, va bra att han lär sig resa på egen hand.Lycka till med fotbolls matcherna.häls.faffa ofammo!
Vilka tuffa killar,,,med seger i blicken!!!
Skicka en kommentar