fredag 19 mars 2010

Fotbollsturnering i Malaysia

I morse flög dessa herrar (Joe, Eric o Ola) till Kuala Lumpur. Deras lag QiLin ska spela runt 10 matcher lördag-söndag i 35 graders värme. Det blir svettigt värre.
Annat var det förr. Då åkte vi som längst med Hatti till Oulainen i en skranglig Ford Transit. Det var roligt det med, speciellt Den gången vi vann.
H. Robert

Men, Eric åkte ensam, ingen förälder med och tränarna hade åkt en dag i förväg. Nu sover han ensam på sitt hotellrum. Men det verkade inte gå nån nöd på gossen när vi pratade med honom på kvällen. Han hade beställt frukost på rummet till klockan 6 på morgonen...Guldgossen...

Hälsar mamman

3 kommentarer:

Moffa sa...

Undra på att Eric tar för sig, släkt som han är på mödernet med - Lyxliraren...

Anonym sa...

ERIC är duktig han klarar sig fast föräldrarna inte är med, va bra att han lär sig resa på egen hand.Lycka till med fotbolls matcherna.häls.faffa ofammo!

Mormoster sa...

Vilka tuffa killar,,,med seger i blicken!!!

 
Site Meter