Nagra dar sen var en kille o lastade sin cykel utanfor var port.
"Sky is the limit" ar mottot har.
H. Robbi
Sent from a mobile phone using SONAD Mobile Pro
fredag 26 mars 2010
Upplagd av
Shanghajarna
kl
22:31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

4 kommentarer:
Den cykeln går inte av för hackor!
Most no sej että häde er störari ett lass än va britta bruka ha tå ho far mä skotzärru vi stonic. :)
Joo, män Brittas kärro har jo bara eitt jul. Hisa pedn har 3, så ha boda jo kona ta 3ggr meir...
Nå här tådee peedä å lassä som ja tala om ifjol
Skicka en kommentar