fredag 26 mars 2010

Nagra dar sen var en kille o lastade sin cykel utanfor var port.
"Sky is the limit" ar mottot har.
H. Robbi

Sent from a mobile phone using SONAD Mobile Pro

4 kommentarer:

J-E Moffa sa...

Den cykeln går inte av för hackor!

Rickard sa...

Most no sej että häde er störari ett lass än va britta bruka ha tå ho far mä skotzärru vi stonic. :)

Robert sa...

Joo, män Brittas kärro har jo bara eitt jul. Hisa pedn har 3, så ha boda jo kona ta 3ggr meir...

Ronny sa...

Nå här tådee peedä å lassä som ja tala om ifjol

 
Site Meter