En sväng på Ikea.
Inte kostar Ingvars hotdog mycket hemma, men här nästan ingenting. Ed har ätit 2 nu och nu säger han "mea kov". H. Robert
söndag 7 mars 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Upplagd av
Shanghajarna
kl
11:09
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar