I helgen spelades det fotbollscup i Shanghai. Erics klubb Qilin var en av huvudarrangörerna och matcherna spelades på vår hemmaplan.
Erics lag Qilin Lyon spelade totalt 7 matcher varav 3 vinster, 2 lika o 2 förluster.
Ganska nöjda var dom, speciellt med sista matchen som dom avgjorde på sudden.
Här lite filmbevis på hur nöjd han var. Nu blir det inte mer bild eller text. Vi är vi totalt slutkörda och ska gå o kasta oss NU, det är snart måndag morgon igen. H. Robert & Co
söndag 18 maj 2008
Shanghai cup 2008
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:40
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar