fredag 9 maj 2008

OS biljetter

Såhär ser biljetterna ut.

Med dom här i handen kan man komma att se Argentina möta Nigeria den 10 augusti 2008 på Shanghai stadium.

Det är jobbkollegan Herr Bai som äger biljetterna, så vi får nöja oss med att se matchen på tv. H. Robert

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med OS-biljetter. Är det månne en kontrollant som trängt in sig mellan herr och fru Bai, på plats 47;).

Anonym sa...

Moffa är skarp. Herr Bai hade faktiskt 3 biljetter men bara 2 kom med på fotot. På plats 47 ska nog sonen sitta.

Anonym sa...

I det här fallet, och det är inte ofta när det gäller fotboll, skulle jag nästan föredra ert alternativ. OS, Peking, folket... huh!

 
Site Meter