Med dom här i handen kan man komma att se Argentina möta Nigeria den 10 augusti 2008 på Shanghai stadium.
Det är jobbkollegan Herr Bai som äger biljetterna, så vi får nöja oss med att se matchen på tv. H. Robert
Med dom här i handen kan man komma att se Argentina möta Nigeria den 10 augusti 2008 på Shanghai stadium.
Det är jobbkollegan Herr Bai som äger biljetterna, så vi får nöja oss med att se matchen på tv. H. Robert
Upplagd av
Shanghajarna
kl
12:04
3 kommentarer:
Kul med OS-biljetter. Är det månne en kontrollant som trängt in sig mellan herr och fru Bai, på plats 47;).
Moffa är skarp. Herr Bai hade faktiskt 3 biljetter men bara 2 kom med på fotot. På plats 47 ska nog sonen sitta.
I det här fallet, och det är inte ofta när det gäller fotboll, skulle jag nästan föredra ert alternativ. OS, Peking, folket... huh!
Skicka en kommentar