.jpg)
Försenade grattisar till alla mödrar, speciellt våra mammor Elisabeth o Kerstin.
Tanken var att vi skulle få in foton från vårt morsdagsfirande, men tyvärr så krånglade datorn just igår.
Får återkomma med morsdagesfoton och vad Edgar tyckte om tårtan.
Nu blir det ett kort fotbollsinlägg i stället.
Det var match på lördag igen. En intern match, Qilin Lyon (Erics lag) mot Qilin Barcelona. Såg bra ut efter första halvlek 1-1 (glada miner och allt det där..), men sen gjordes några taktiska byten och det fullkomligt rasa ihop. Blev slutligen förlust med 1-6.
Eric kämpa på fint men var förstås väldigt besviken över ytterligar en förlust.
Nu ser vi fram mot helgen. Då spelas Shanghai cup och då ska det bli vinst(er).
Dettta inlägg skrivs på Jinling Hotel's lobbybar i Nanjing. Åkte hit i morse med tåg (2h från Shanghai uppför Yangtse floden) och ska snart träffa på några finska båtbyggare. Zai jian Robert
1 kommentar:
Där ser man, Nanjing, "södra staden" (till skillnad från den "norra staden" Beijing då) med japsens massakrer av lokalbefolkningen i gott minne som man kan läsa om. Ser även att Erics QiLin FC inte behöver frysa på Carrefours fotbollsplan som vi här hemma idag, måndag när temperaturen fallit med hela tjugo grader till nära noll!
Skicka en kommentar