
Igen en gång är benbrottet och gipset ett minne blott.
Idag inledde han vriststärkande träning på gymmet, och om ett par veckor borde han vara spelklar.
Tejprullen ligger på hyllan och väntar på att få stöda foten under match o träning.
Här en demo på att han inte tappat stinget under pausen...
3 kommentarer:
Bra Eric! Ronadinhostil på bollbehandlingen. Ser fram emot en spännande match i sommar när du kommer till Karperö.
- Spelklar, låter proffsigt! Ser fram emot fortsatta bollträningar på Heimsjöplanen.
Bra ERIC nu får vi börja vänta sommaren så vi får komma och se på när du spelar fotboll.HEJ ,HEJ TILL ER ALLA ö fammo.
Skicka en kommentar