tisdag 29 juni 2010

Äntligen sommarlov

Midsommaraftonen 2010 var Judiths och Erics sista skoldag i Shanghai.

Som avskedsfest hade Eric hade bjudit in några kompisar (Dante, Luca, Joe och Emi) på en bowlingeftermiddag.
Judith firade med sleep over hos grannen Erica.
Nu bara några dagar till och så går den riktiga sommarledigheten av stapeln.
H. Robert







1 kommentar:

Moffa sa...

Sista dagen för er i Kina - i alla fall för denna gång. Jag kan meddela att Österbotten välkomnar er med sommarväder när ni anländer. Och kom ihåg att ta med Edgar!

 
Site Meter