onsdag 23 juni 2010

Packarna på gång


Nu har vi haft 6-7 packare i huset 2 dagar, så nu börjar det kännas rätt så tomt. I morgon kommer dom ännu för att ta sängarna, cyklarna och dom lite tyngre och större presenterna... Blomman i hörnet ska bli kvar, den ska grannen Andrew, få allt annat ska hem till Karperö.




Här packas Judiths någon sak ner i avlånga paket.
Notera arbetsställningen, bara en kines lyckas med detta.
Landy är packarnas förman och styr med järnhand.






Edgar går runt och inte riktigt förstår vad som händer. Han är tydligen lite orolig för att frågar hela tiden "fål Edga komma me?".


H. Robert

4 kommentarer:

Anonym sa...

EDGAR vet inte rigtikt var han hör hemma men vad vi väntar att få er lyckligt hem häls.till er alla o en GLAD MIDSOMMAR från KVÄNBACKA!

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Först med GRATULATIONEN !!!!!!

Hoppas ni hinner fira födelsedagen lite innan flyget till
Karperö??

Hoppas vi ses i sommar....
Moster Ulla

Shanghajarna sa...

Tack snälla Ulla! Det blir nog tid till firande för vi flyger först på fredagen den andra. Och då är det Roberts tur... Ja, hoppas vi ses i sommar! Kram/Pia

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS SOFIA önskar vi dig från KVÄNBACKA o en lycklig hem resa!

 
Site Meter