måndag 12 juli 2010
Vår resa fortsätter, men nu runt hemknutarna. Edgar fick ny sand från faffas sandtag. Varmt o skönt I högnabba.
Sent from a mobile phone using SONAD Mobile Pro
Upplagd av
Shanghajarna
kl
13:57
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar