Här för polisen bort maskoten Haibao. Mässan var tänkt att öppnas i maj, men få se nu hur det går.
Barnen kom lyckligt hem, väskorna kom också men end dag senare.
Barnen tog kölden med sig för i morse hade vi negative (som vår Filippinska hemhjälp säger). H. Robert
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar