Ja-a, så låter det nu. Nåja, tids nog ska väl räkningen börja fungera på det "riktiga modersmålet". H. Robert
onsdag 30 december 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ja-a, så låter det nu. Nåja, tids nog ska väl räkningen börja fungera på det "riktiga modersmålet". H. Robert
Upplagd av
Shanghajarna
kl
21:58
5 kommentarer:
Nå betär än !! Enten tenten telika menten
Gott Nytt År åt är ti langt bort.
Ja no buri ha räkn nu:)
Jär komber i snöön som alder för känns i som, så hä "tvingar" oss all att skider å kör me scooter mytchi.
Gott nytt åt från all järifrån!!
Va EDGAR är duktig att räkna o riktigt på ENGELSK ett GOTT NYTT ÅR Ö vi er olycka till med körkortet! HÄLS.från oss alla!
Gott Nytt År till er därborta, från oss på 508:an
Gott Nytt ÅR ifrån oss här på Ön.förstår att ni längtar efter barnen,men dom kommer snart!!!
Ed får räkna dagarna tills dess..
Mormoster och Lennart
Skicka en kommentar