onsdag 23 december 2009

Julstämmning



Inte -20 och 30cm med snö som hemma, men is på potten och lite rimfrost i gräset. Värre kunde det vara.
H. Robert







4 kommentarer:

Nonni sa...

God Jul åt är ti i fjärran östern.

Hadd int trodd att i sko vara sådee kaallt ti å. Jär i pönteri slipper vi snart å stjidär.

Karolina sa...

God jul på er!

Anonym sa...

God Jul,
önskar Karperövägen 508

Anonym sa...

GOD JUL till er ha det så bra med EDGAR! Här fick vi riktigt fint julväder med mera snö på kommande ERIC O JUDITH mår bra häls. från KVÄNBACKA!

 
Site Meter