
Inte -20 och 30cm med snö som hemma, men is på potten och lite rimfrost i gräset. Värre kunde det vara.
H. Robert
onsdag 23 december 2009
Julstämmning
Upplagd av
Shanghajarna
kl
10:39
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inte -20 och 30cm med snö som hemma, men is på potten och lite rimfrost i gräset. Värre kunde det vara.
H. Robert
Upplagd av
Shanghajarna
kl
10:39
4 kommentarer:
God Jul åt är ti i fjärran östern.
Hadd int trodd att i sko vara sådee kaallt ti å. Jär i pönteri slipper vi snart å stjidär.
God jul på er!
God Jul,
önskar Karperövägen 508
GOD JUL till er ha det så bra med EDGAR! Här fick vi riktigt fint julväder med mera snö på kommande ERIC O JUDITH mår bra häls. från KVÄNBACKA!
Skicka en kommentar